Follow @ID INSTAGRAM Sumber: Letak Gambar Hot Instagram Dalam Blog http://www.hasrulhassan.com/2013/01/letak-gambar-hot-instagram-dalam-blog.html#ixzz3hrAlVJrg Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial Follow us: @hasrulhassan on Twitter | bloghasrulhassan on Facebook

Saturday 25 October 2014

Jom sihat!!

Assalamualaikum Dan salam sejahtera. Sejak join bisness shaklee ni, baru berkesempatan nak bercerita pasal shaklee. Kalo nak bercerita pasal sihat. Semua orang nak sihat. Sihat yang kita ada kena pelihara. Sebab sihat kan anugerah.

Jikalau bertanyakan kepada saya sendiri, saya sukakan set kurus shaklee.
Sebab saya akui saya gemok. Ahamdulillah, 2 minggu ambil set kurus shaklee, berat saya turun sebanyak 3kg.

Dalam set kurus shaklee, saya memilih cinch (chocolate), alfalfa, lecithin dan omega guard. Suka sebab cinch mengenyangkan dan sedap.

Saya juga pengedar shaklee.. Untuk sebarang tempahan boleh whatsapp saya 0111-9951283. Free consultation

No comments:

Post a Comment