Follow @ID INSTAGRAM Sumber: Letak Gambar Hot Instagram Dalam Blog http://www.hasrulhassan.com/2013/01/letak-gambar-hot-instagram-dalam-blog.html#ixzz3hrAlVJrg Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial Follow us: @hasrulhassan on Twitter | bloghasrulhassan on Facebook

Saturday 25 October 2014

minyak wangi


Assalamualaikum....

Hai semua. Ini blog pertama saya.  Saja lar kan. Nak berblog pulak sekarang. Sebenarnya teringin nak kongsi dengan korang tentang minyak wangi yang tanpa alkohol. Ia juga banyak dijual di pasaran. Bukan saja murah tetapi tahan lama. Yang pasti boleh solat tanpa ragu-ragu. 

Saya sendiri menjual minyak wangi nur raihan.. Seronok jual minyak wangi ni. Sebab tak rosak.. Murah pulak tu. Sesiapa pon mampu beli.. 

Sesiapa yang ingin membeli secara borong dengan saya pon boleh.. Saya tinggal di selayang. Harga boleh runding. Boleh hubungi saya di 0111-9951283
Perfume nur raihan

No comments:

Post a Comment